2011 m. vasario 26 d., šeštadienis

ilpūl54j9b

Pastarosios dvi paros baiiiisiai ..hmm, išsękinančios.
5dienį visa diena bėgiojimas, ruošimasis, Šimtadienis, o ten tvardymasis, pykimas ant tooookių neišauklėtų 11tokų! ;o
O paskui pas Marių buvom.
Gaila man vargšiuko per daug geras, tiek snukių susirinko, viska gadina..aš senai būčiau visus nx pasiuntus, o tas šaltais nervais. Ta proga, kad matės jog jam negerai tik tai slepia, pasidalinau alum. ( Jooo, pirkausi tą vieną buteliuką, susigundžiau, galvoju ilgas vakaras laukia..) Tai išgėriau puse susitikau jį normaliai pradėjom šnekėt ir įbrukau aš jam ta alų į rankas. Jam daug labiau jo reikėjo nei man :D
Ir šeip, su Karoliu tvarkėm ten visą chatą, ką kiti pridirba, tai apie 2 val. nakties kaip gryžau nejaučiau nei kojyčių nei rankyčių ( ir visai ne dėl to kad ėjau su plonom pėdkelnėm per tokį karštį :D ). Šian atsikėliau apie puse 8 neturiu ką veikt, tai sumasčiau kad reik eit pabėgiot pargįšiu ir eisiu miegot, tai kaip išėjau sumasčiau, kad reik šauliukus pasigaut su jais pabūt, pafotkinti juos..tai gavos kad puse 12 tik namie buvau, o vos parėjau mama pradėjo, kad tipo naktį negrįžau namo staugt, tai tooooks nervas suimė, miegi už sienos o ji nepastebi. Nežinau ta ar ne ta proga liepė išdulkinti kilimus, tai darbo iki 3 val turėjau, vos parėjau galvoju pasedėsiu...kuuuuuur tau. Dar šimtą darbų davė blt, jos ,,gimtadienis" šiandien. varėm į can_caną, 2 val prasigrūzinau besedėdama, pykau ant jos už viską, skaudžiausia buvo kai padovanojau dvi knygas. Dvi GERAS knygas( rekomenduotos suagusių žmonių, žurnalų),o ji pažiūrėjo nieko,net nesišypsojo, tik va kai pamatė, kad aš žiūriu išpiešė tokią dirbtiną dirbtiną šypseną...
Ahhh.
Grįžau.
Užsidariau kambary.
,,Atradinau" internetą.
pradėjau klijuoti tą naują 100 foto ant spintos. Apsiramiau, bet tas vaizdas kai ji žiūri į brolio šokoladuką padovanotą lyginant su mano dovana.Tieisog, taip..negera.
Smugdo žemyn.
Žiaurios dvi paros.
Emociškai.
Fiziškai.
VISAIP.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą