2011 m. vasario 22 d., antradienis

kjbviv

Nooors dar prieš valandą postringavau, kaip noriu pavasario, visgi ėjau į rūsį ieškoti..slidžių!
Kadangi V prisikalbėjo, kad mane išmokins jomis važiuoti ( dar pažadėjo nesipyzdavoti :D ), tai ėjau pažiūrėti ar jos vis dar ten kur praeitą žiemą palikau, ar sveikos, gyvos, nes vargšelėms jau 31 metai kaip mūsų giminėje.( O taip ilgai pas mus daiktai retai belieka sveiki.. :D )
Jap mama jas gavo, kai jai suėjo 11 metų, tai po jos man atidavė nes pati sportuoti nemegėja :D
Ėjau ėjau , knisau, pirštus nušalau, ir kojas nušalauuu ir vuolia! Atradau brangutes. (sun)
Tik mano prisiminimuose jos buvo mažesnės, ir su nenusilupusiais dažais.
Bet šiaip ar taip, dėkoju panelėms pelėms kad jų nesugraužė (matyt 31 metų senumo mediena neskani.. ) ir atsiprašau vorų kad sugrioviau jų namus.
Dar lazdas radau, vienam gale plasmaė nuėjus visisškai, bet tėtis sakė kad jokio skirtumo.
( lyg palikau sveikas aš jas :o )
Radau ir modernesnes, bet ten vapšė čiut ne 3 metrų jos. Maniškės 2 metrų. Lygiai :D

Aaaai dar kas labai patiko, buvau visai pamiršusi, bet pačiam priekyje gražiai parašyta ,,Lietuva"



irrrr labai gražus kažkoks ornamentas pačiam gale. :D
Gražios, tik man įdomu, kaip jos dar nesulūžusios.. :D


Tai va.
Eisim ,,čiuožinėt" :D
kaži kas labiau, kojos ar šikna bus peršlapus :D 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą