2011 m. vasario 18 d., penktadienis

Žiauuuriai gera nuotaika!
Iš oro, sklaaando ji kažkur. :D
Tai va ,š ian nuo ryto skaniai pavalgiau, brolį apraminau ( mat apsiverkė, nes labai nenorėjo šaliko dėtis ryte ) išsitiesinau plaukus (!! ) ir išpyyyyzdinau į mokyklaaaaaaaaa.
O ten per Lt aptarinėjom Justina Marcinkevičiaus kūrybą, skaitėm ją, o kadangi jis man pakankamai artimas ršaytojas, tai su malonumo praėjo pamokos, antrojoje ,,kūrėm" jam tokį darbelį, tipo reikės parašyti. Whatever. :D
 Šūda pravoliojom,prisiminėm vaikyste! taip egrai buvo, išėjom daryt šimtadieniui plakatu, tada viskas praaasidėjo :D Užrovė., Nesveikai. Justei sveikinimus filmavo tai ir aš pasireiškiau! :D
Mini vaidimuką sukūriau :D Užsidėjau blizgančius marškinius, šalma ir vaidinau seksualūjį statybininką :DDD
Tada buvo labai faina, bet dabar gėda atrodo, aš ten tiek prikalbėjau. Sakė kad labai fainai prikalbėjau ir žiauuuriai daug, ranka paskaudo laikyt kamera :D Ir va Eimantas pasakė komentarą, kurio prie jo nesureikšminau, bet vidui buvo laaaabai malonu.
Atsisuka jis į Lika ir sako
 -Blyn, nu ir surask tu man antrą tokį žmogų !
Tikrai ši gerosios pusės paminėjo tai taip faina buvo, pasakė kad aš faina. Jėp.
Ahh, gera diena kolkas, geraaa!
o dabar mano svajonių jaunikis :
  Mylėčiau tokį ryte, vakare, per peitus ir pusryyyčiams! ;***

p.s ir man px, kad čia eilinis paisšnekėjimas su savimi, ,,eilinio" blogo įrašas, paprastas, neįdomu, bet šiandien i'm happy like a child!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą