2011 m. kovo 23 d., trečiadienis

Nori būt laimingas? BŪK!!
Ir aš esu laiminga. Ir būsiu tada, kada net neigsiu , kad esu, nes žinot ką? Aš to NUSIPELNIAU.
Niekas nebus laimingas, jei neduos nei kiek laimės kitam . Aišku, galima sakyti, kad kitam žmogui tavo zirzimas yra kaip vėjo šnibždėjimas į ausį, kiekvienas ignorinas žvilgsnis yra būtent TOKS žvilgsnis nuo kurio širdelė pereina kūliais per visą kūna. Bet iš tikrūjų, gal būt tu zirzi tik tam , kad tave kažkas girdėtų ir žiūri Ignoringai, nes tau reikia pakelti savo vertę.
Ir aš, ir tu, ir visi esame tokie.
Nes visi tikime. Tikime į meilę, tikime į draugus, tikime į kompiuterio gale sėdintį žmogų, tikime net į Facebook'ą, o kartais tikime net į blogį!
Nes kiekvienas tikėjimas, pasieja kažką švelnaus tarp tavo delnų. Net jei tai būtų ginklas tavo rankose.
Tai yra tikėjimas savimi.
Ir tik nudvėsusios žuvys plaukia pasroviui!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą