2011 m. balandžio 5 d., antradienis

ir dabar

Pasidariau laisvadienį. Tiesą paskaius visą nakt neužmigau, net altorių šėšėlį skaičiau..Ir niekaip, o ir galvą skaudėjo, įvairiausios nesamonės vos užsimerkus persekiojo, o ir galvą ir į dešinę ir į kairę dėjau, ir kojūgalin , nu NIEKAIP.
,,Mano mėlynos akys tyliai atsimerka, mano baltos rankos neš tave. Mano saulė mėnulis, mano žemė sudžiuvus, mano pievų rasa nelanko nakčia.. Raudonų rašalu rankos, sveikins rytmečio langus - pykčio jau nebeliks , ir piešinys staiga atgis! Paliks nušalusias palanges, tik akimirką laimės, ji iš 7 raidžių." [ Sulint - 7 raidžių ].
O šiaip, išsimiegojau, atplėšiau akis, gavau nuo pačio ryto 4 sms, kad ir toks šūdniekis pakelia nuotaiką.. Susirašinėjeu ir su V ir su E, tai irgi labai gerai. Jaučiuosi.. mylima (?)  Jei dar nors vieno iš jų šian svečiuose sulauksiu, irgi bus gerai. Neturiu ką doro parašyt. tad:
kdoivgvsdviveoiveviodh
 Labai attiktų posakis :
Nori būti laimingas? Būk!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą