2011 m. balandžio 10 d., sekmadienis

Suemuosiu.

Iš tikrūjų tai esu toks visuo apsivylęs žmogus. Esu toooks maišas pilnas skundų, pilnas noro atsidaryti vos ne bet kuriam praėjusiam. Nežinau ar tai blogai. (Matyt tikrai blogai, bet man dar tai nekliudė .. ), beeet man to reikia, tiesiog jei neišsilieju, tada aš sprogstu.
O kai aš sprogstu, skaudinu visus, ko nenoriu skaudinti.
O dabar, kai laisvalaikiu dalinuosi su Juo, nuo manęs dar mažai ir pradėjo priklausyti ar man sekasis ar ne!( nes šiaip jau manau, kad kiekvienas esam savo likimo kalvis)
Tai jau gan.. savanaudiška jo atžvilgiu, ir nesąžininga manuoju, nes kuuur man dabar dėti viską? Ant ko pykti? Ant jo? Ok. Galiu. LAISVAI.
Tampo nervus, apskritai, mielas, geras, pakelia nuotaiką dažnai, rašomės paromis ir tai be galo džiugina mane, o ir saldžių sapnų visaaaaada šiltai palinki..Bet kartais aš jį noriu UŽTRĖKŠTI. Kaip tarakoną tokį su tapke uždaužyti. Kartais jis mane nenoromis įskaudina. Arba normis, nežinau, bet atsiprašo. Viskas būna gerai, koool nepasisuka kalba apie ėjimą kur nors. Ėjom savaitę kas antrą dieną laukan, ir va dabar hm..prasidėjo nežinau, atmazai? Tai kokia problema, šian užsiminiau, kad noriu žibučių ir ar jis norėtų eit, sako ,,ne, reik kambary tvarkyt, susirgsiu ir eit valgyt" , taip ir norisi jam pašoool tu nachui žmogau. Tai tiesiog atsijungiu, neatrašau, tada dažnai sulaukiu ,,nepyk". Ir ppykt nenoriu bet.. ak, aš labai nekantrus žmogus. Nemėgstu sedėti ir spirgėti vietoje, nežinoti ar tai veda kur nors ar ne, iš elgesio susitikus atrodo kad veda, tikrai, bet susitikt sudėtinga darosi.
Dar dvi savaites pasitasysiu.
O tada remsiu prie sienos.
Tikrai.
Nes dabar, dėl jo atsisakau ėjimų į lauką su D, su V.. O tai jau tiesioooog neteisinga. O pikčiausia tame, kad dabar jis žino jog 2dienį vakare arba 3dienį nuo ryto išvažiuosiu ir grįšiu tik 7dienį vėlai vakare iiir nieko.
Dvi savaitės Indre, dvi savaitėėėėėės Indre. Ir po, ir aš kirsiu, kol nevėlu. Eisiu į miškus su tais kurie..džiaugsis mano sutikimu Kurie džiaugsis kad radau laiko jiems.
O ble kaip išsiskundžiau.
Kaip gerai :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą