2011 m. birželio 14 d., antradienis

jsvilvg

Jis : - Aš tave Mylėjau. Bet dabar žinai, daug laiko praėjo..
aš: - Pizdėc, tai ko mes čia šnekam, nafik vapšė tomis temomis reikėjo pradėt kalbėti
Jis: - Kaip draugai. Kaip seni draugai, ir tik neapsiašarok dabar. Nenoriu, pažįstu tave ir žinau kas dabar bus.

Nemelavo. Žinojo :)  Gerklėje gumulas, akys stiklinės..
Jis: - Indre, baik
 Eina arčiau.
Aš - neik, ir eik tu nachui!
Jis: - Blet, apsispresk, eiti neiti, ką man su tavim daryti!
Aš: - Žinai ką? Ar žinai.. Mylėti mane! Mane reikia mylėti!

 Ir pabėgau. Tiek svajojau apie šį pokalbį, aišku tik su kitokia pabaiga, ir va ko sulaukiau. Pamačiau ir.. Visada būdavau ta, kuri atstovi. Atlaiko viską. Šįkart buvau silpnoji lytis.
Kas labiau myli, tas ir būna ta silpnoji lytis. Dėje.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą