2011 m. rugpjūčio 7 d., sekmadienis

Miauuuu ;*************

Aaaaaaaaa pati laimingiausia! ;***
 Ir truputį pasimetus.
Visad M. lyginau su E. Ir visus kitus lyginau su E. Bet ne šian. Šian įvyko tas lūžis, kurio esu tikra jis laukė.. Sakė, kad įsimylėsiu ir nesigailėsiu. Ir viskas. Žemės nebeliečiu pirštukais!
Du mėnesiai drauge, du mėnesius aš atidaviau viską ką turiu, užsidėjau rožinsiu akinius ir man laabai gerai eiti gyvenimo keliu kartu su juo. Nubučiuoja pirštukus ir lengvai pašiepia, kad tokia keverza vis užkliūnu už akmenio.
Bet.. nežinau. Šiandien kažkas bumt ir o! Nuo vakar buvom su draugais sode. Paskui likau aš Sima ir Eividas, sužaidėm, paplepėjom, ir dar 1 nesulaukus, palikau aš tuodu pabūti vieniems ir nuėjau miegot. Gaila tik tas kad visos rankos dvokė mėsa, mat visas mėsas kept raikėjo, ale šeimininkė. Jie kirkinos, kažką kalbėjo, o aš staigai ir smigau. Atsikėliau ryte, kaip visad susikambinau su M. Dabar išvažiavęs trumpam jis, studijų ir barako popiergaliai ir pam param, tai atrodė, kad jam ir bus pasimiršę kokia diena šian. Pasirodo ni velnio! Parėjau namo, ir mama :
- Ten M. brolis turbūt atnešė kaiką ir sakė perduot tau.
Aš aišku įšikau, galvoju jau buuuus..Greitu žingsniu nuėjau į kambarį, ir matau Vieną baltą rožytę ir paprastas sasvinio lapukas apkirptas su užrašu ,, Galvoju apie tave ;* " ir to užteko, kad paskambinčiau jam ir išdroščiau kad eus pati laimingiausia!
Pirmą kart, su manim vaikinas taip gražiai elgiasi. Pirmasisi, kuris romantiškas.
 Raamiai Indre. Liko pora dienų, ir ant jo veido neliks nė vienos vietelės nenubučiuotos!
Ir ir ir jo rankose sukiosiuos. Glaustysiuos.Miau.
PAGALIAU ATRADAU SAVO VIETĄ.;*
 Tik dabar klausimas, ką man jam padovanoti, dviejų mėnesių proga? :DDD Nemoku būt miela. O išmislyt kažką reik, gėlių gi nedovanosiu. :DDD
 P.s Dar labiau pasiilgauuu! ♥


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą