2011 m. lapkričio 27 d., sekmadienis

Perfect

Jis mane gasdina. Ir aš tokia laiminga, kad net nežinau, kur tą laimę dėt!
Aš esu viiiisiškai atvira, absoliučiai, matyt nebeliko ko Jis nežinotų, manau, net geriausios draugės tiek nežino, kiek jis.. Ir aš vis dar mylima. Aš jam bandau parodyti savo visas ydas, sakau blooogasias puses, savo minusus, o jam nusišvilpt. Ir tiesa pasakius, man jau pabodo, įrodynėt, kad nesu aš tokia gera, kaip jis sako kad esu. Prie jo, man..man viskas gerai, nereikia šnekėt, telepatiškai suprantam net tai, ko žodžiais išreikšti neįmanoma. Iš žodžio ,,Nu" galiu nuspresti maždauk ką jis sakys, ar ką atsakys į mano klausimą.Ir aš būnų teisi. Ir jis dažnai atsako, kad taip ir mastė, kad taip pasakysiu. Tieisog, su juo taip paprasta! Greitu laiku kelionė į susitikimą su jo šeima laukia.
Viskas taip greit, bet jausmas, lyg mūsų rankos taip ir sutvertos, kad viena su kita susikibtų. Tieisog.. po ilgų klystkelių, atradom tai , ko iiiilgai ieškojom.

Šypt!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą