2013 m. kovo 23 d., šeštadienis

24?

Projekte yra laiko viską apsvarstyti. PAGALIAU pasitarnavo mano nemėgimas vakarėlių, kai kiti ryte vos galvas judina, aš sunkiai judinu, bet ne dėl alkoholio, o dėl ligų, Kaip visad, užpuola vidury projekto ir baigiasi kaip tik tą dieną, kai visi išsiskirsto. Bet dabar jau nors kvėpuoju ir galiu pati eiti, be galvos svaigimo. Tad atbūni international evening'e , ale paragauji visko .( dėje, Italų maistas nepaliko nė menkiausio įspūdžio, kai kiti aikčiojo.. ) , atsigeri ( kokią stopkę, ne daugiau ), pašoki/pabendrauji ir valandos bėgyje nemačiom pasišalini iš ten. Na kaip,mūsų laiku čia būna apie 1 val nakties kai parsirandu į kambarį. Žinoma, kiti itūsina iki 6 ryto ( muzika visame hotelyje girdisi. Net menkiausiame kamputyje ). Gerai, kad aš miegu kaip meška kai noriu ir galiu, man tik reikia ištiesti nugara ( žemė irgi tinka puikiai, jei nėra lovos ) ir galiu miegoti prie pat kalonėlės. Taigi iš vienos pusės pasibaisėjusi bandau negalvoti apie ateinančią kelionę..10 valandų, per naktį, be sustojimo, be ventiliacijos ir su be protišku šalčiu.. Not so good idea. Nežinau, net kas blogiau, ar Ecolines - kojom vietoms net man nelabai, kaip silkė sėdi . Užtat pigiau. Ar Simple Express - yra kompiuteriukai prie kiekvienos sėdynės, liečiamas ekranas ( dėl konforto ) , vietos yra, tačiau šaltis.... Ten regis važiuoji su pravirom durim. Be to, bilietai brangesni. Ir gan nemažai..
Psio. Išsiskundžiau. O šiaip, įdomūs dalykai vyksta.. Gaunu dėmesio nuo kitų. Gan nemažai. Gavau gėlių ( čia buvo didžiausia staigmena, iki šiol man jas dovanojo R. O dabar pora dienų ir opa, gėlės ). Visi tokie draugiški. Man labai patiko pokalbis su Rado. Čia kaip visad, pradžia projekto - visi ramūs, viduryje aktyvūs, link galo ,,Filosofai". Taigi, šiandieninis su Rado pokalbis kažkaip įsiminė. Kalbėjom apie meiles ( ohoho.. kaip ,,netikėta" :DDD )
Aš - So, where you met?
Rado - In Trip. And she is the most amazing girl in the world!
( Joo, pasvajoju ir aš kartais, kad R apie mane taip galbėtų ;D )
Aš - Really? What did you love the most in her?
Rado - I love totally everything in her, she is amazing. believe me, you would like her. A lot :)
Aš - No,no, there is some parts what you like the most, like.. I don't know, her smile, her nose, her houmur?
Rado - Wtf? We are not a teenagers, it is not like be inlove with her smile or some stuff. How old are you?
Aš - Why? I'm inlove with R smile. I really like it. I'm  19.
Rado - whaha, well ok, i'm 24. ;D

Ir apakabino, paniurkė ir nuėjo. Taip ir galvoju, nejaugi rimtai 24 metai, tai jau tas amžius, kuriame nebegalėsiu atskirti kas man patinka labiausiai? Net labai pasistengus? Nejaugi liko tik tiek?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą