2011 m. kovo 6 d., sekmadienis

Degtukas.

Nepaisant to, kad šian yra ta diena, kai noriu po kaklu virvę pasirišti, esu visisškas DEGTUKAS.
Mane kursto kursto, ir aš pyyyyst užsiliepsnoju,tada įniršis liejas per kraštus, kas antras ( geriausiu atvėju) žodis yra keiksmažodis, viska galiu išdaužyti, pridaryti žalos visiems visiems, naikinu kas po ranka pakliūna, praeina kažkiek laiko ir ašsileidžiu.Po turputį.Pradedu kova tarp proto ir širdies. Širdis atleidžia, o protas sako kad negalima atleisti, nes kaip tik ir toliau šiks ant tavęs nieko negalvodami, kol tu draai kažką gero.
Taaaaip šian taip buvo. Nuo pat vakar įtampo po ,,SFEROS" (viena iš trijų organizatorių buvau). Juk ten riekėjo kovti su visokiais Bendžiais girtut girtutėliais, išprašyti iš kambarių ko jie darė nenorėdami, visokiais motėjai kurie nesupranta žodžio CENTRAS NEDIRBA, grupėmis kurios mykė ir bumbėjo nepatenkinti, mat jiems scena per maža, dar nesugebėjo pasižiūrėti po ko eina ir nesupranta žodžių ,,prieš 3 pasirodymus iki jūsų, pries mergaitė ir jus nusives, kur reikia ruoštis viskas gerai", praeina 10 min ir vėl to paties klausia, o užkulisiuose bonkų kiek mėtėsi, per ,,afterpaty" viska tvarkai tvarkai o nemažėja šiukšlių, gerai bent tiek, kad grupės buvo patenkintos. Sėdim po visko visi organizatoriai susitvarke beveik sakė kažkuriam čia kad liuda minėjo jog ,,centras nedirbs ryt" kaip ir turėtų būti, tai mes palikom visą skanų maistą susitvarkėm šian 16 val atėjau..pz...centrasd irba, maisto NĖRA , kiti rašo žinutes kaip jie veluos, o aš blt tieeeek daug ėjau. Ir dar klausinėt pradėjo ,,indre kokio bbt u pkta, beje sumuštiakai buvo žiauriai skanūs".Ir tada pratrūkau. Viiiiiisiškai.Pradėjau rėkt, kad ten jū nė nėturėtų buti, mano bliūdu nėra nuvarė mane į studiją iekšot ten skao kad pas juos nėra , o aš viena kaip viena, atgal ten tavrkaus tie dar pyzdavotis pradėjo..jau išvardijus visus keiksmažodžius kuriuos mokėjau išrėkus visas stygas, nuėjau vėl į studija susiradau tuštutėlius bliūdus ( mat gaidžiai ėst užsimanė) pasimiau o dar Mikulis ,,atsargiau" surėkė tai iš visų visų jėgų taaaaaaaaip nachui jį pasiunčiau, net geriau ant širdies pasidarė.  Esmė tame, kad px tas maistas būtų, galėtų ten būti lapukų krūva, esmė tame, kad tai buvo mūsų, organizatorių kažkoks..atpildas. Kažkoks dalykas iš to renginio, pasiimimas ,,sau" o ne tik davimas.Ir dar viena viską atlaikyt turėjau. Tai dabar..pasišlykštėjus ,,draugais" kurie mykė ,,būk gera indre parduok pigiau bilietą" pasižadu sau, jokių nuolaidų jiems nedaryti, neužstoti, niekur nekviesti, minimum mėnesy. Kad ir kaaaaaaip turėčiau per save lipti, aš turiu blyn užsiauginti skūrą!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą