2011 m. gegužės 26 d., ketvirtadienis

Black Flowers.

Daug čia visko vyksta. Sėdžiu kaip pabučiuota. ( O realiai, katik susimasčiau, kad blyn kokius tris mėnesius ir nebučiuota.. pamiršiu kaip tai daryti! :DD ). O šiaip bilietai į R!RE festivalį jau pas mane!  Džiaugiuosi, nes pigus, bet gera muzika turėtų būti. Tipo N-18, tikiuosi, kad praslysiu kaip nooors. Jei ne tai prie tvorelės ir pasedėsiu :DD Ne, šiaip jeigu nepraslysiu, tai ble, nezjbs bus tikrai. Bet tikiuosi, vis dėlto į festivalius retai varau, tegu Dievas užmeta akį mano kampan ir tepadaro šią vasarą gerą! Ne tokią kaip praeita - nuo vieno tūso iki kito, apmokymai, darbas ir vėl tūsai. Šią vasarą noriu padaryt ką nors gero. Ir padarysiu, tikrai! :)
Pas mus dabar ,,skustagalvių" karštligė. Visi bernai pradėjo skustis galvas plikai..O jau vien Birželio 1-ąją žinau kad dar 15 bachūrų ,,pakeis plaukuosenas" ;D. Ir aš noriu , blem įsivaizduoju kaip zjbs, eini nekaršta, 2 kg iškart minus nuo viso svorio.. mmm.
Aš keičiuosi.
Pastebi žmonės tai, labai pastebi, o gaila.
Ir kas gailiausia, kai tik viskas prasidėjo, E2 visą tai matė, sakė, o aš va netikėjau. Galvoju, pačiam kažkas ne tep. O dabar visai gaila, kad su E2 nebebendraujam. Pastatys mane atostogos ant kojų. Ir vėl plačia šypsena vaikščiosiu ir nepyksiu, kai mane mokykloje mane aplaisto vandeniu. Aušra sakė, kad suaugau, ir tieisog išaugau iš to vaikiškumo. Čia štoli vėl rūkyt reik pradėt, kad vaikiškumo kampą pagaučiau? Kažkaip nebedomina tūsai visokie, nebedomina nei rūkymas, nei čiulpinukai nebedomina. Laikotarpis kai viską keičiu, siūnuos, neprisiverčiu mokintis ir velniai žino iš ko, bet atsirado noras savanoriauti.
Atgaaal biškį ir :
JĖĖĖĖĖ jau dabar noriu rinktis drabužiuuus į festą. Per jonines bus birželio 24-26 dienomis.:D  Dar birželio 10-12 būsiu prie jūros, o 17-20 vilniuje. Gastrolės prasideda. Ai vaaa ryt einu į Darbo Biržą, irvisai px, kad neturėčiau vasarą laiko dirbti. :DD nhvv,ekhvbekvjebkjbkAXBLN; VO.

Bilietukai bilietukai bilietukaaaai.;B

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą