2011 m. rugsėjo 14 d., trečiadienis

Believe

Iš visų galimų gyvenimų, pasirinkau vienintelį. 
Gyvenimą su Tavimi.
( Bene patys gražiausi žodžiai, kuriuos girdėjau per pastarasias 3 savaites. )



P.s Vėl turiu patį geriausią draugą. Vėl pašnekam..ir man ramu, nes kai jis sako: ,,Indre, man viskas gerai. Pofik. " aš žinau, kad jam ir yra viskas gerai. Jis jaučia, kada man reik šilumos, kada aplanko liūdesėlis, ir jam nereikia sakyt apkabink - jis pat apkabina, paglosto pečius ir pasako: ,,Indre, viskas susitvarkys". Ir aš žinau, kad būtent taip ir bus.
Jis visad patardavo dėl vaikinų, katrie pas mane geri, su kuriais bendraut nederėtų. Nors, mes niekad nesigilindavome į temas, į jausmus, nieko nepešdavome.. Tieisog abu nujaučiam, kad kai reikės, jis man paskambins, kai man reikės, aš jam skambinsiu. Kaip regis prieš savaitę, 5 valandą ryto.

Tiesiog džiaugiuosi, vėl jausdama, kad po ilgų kelionių, šunkelių, grįžai . Kad myli JĄ, džiaugiuosi, kad jau virš metų jis skraidžioja padebesiais. Ir ji skraidžioja. Ir taip gera, kad pagaliau Jis yra laimingas.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą