2014 m. birželio 29 d., sekmadienis

abejonės

Vieną dieną, aš tikiu, kad atiduosiu Jam šito puslapio nuorodą. Tada ir degsiu gėdoje, ir džiaugsiuos, kad atidaviau tada 90 proc savęs. Tuos likusius 10 tikiuosi, kad jis niekad nepažins, nesužinos kiek sugedus esu aš. Abejonės. Meluočiau jei pastaruosius 5 mėnesius užmerkom akim lydėjau su meile. Kiek abejonių būta, o kiek galimybių ,, paslytsi"? Daugiau nei norėčiau, ir slysti mane viliojo, oi kaip viliojo, nes buvo kam vilioti. Jos sako, kad turėčiau didžiuotis savim ir tai kad, ,, nepaslydau" tik įrodo mano begalinę meilę Jam. Tačiau jausmas.. keistas, argi neturėtų būti jog nekiltų nė pagundos? Teta sako, kad kol jauna, ir kol galiu tik džiaugtis , tik flirtuoti, svarbu žinoti ir atskirti juodą nuo balto. Jeigu jaučiu, kad jis yra balta, nedrįsti kišti nagų prie juodo. Erasmusas neatnešė man tiek ,, kultūrinės" patirties, bet.. aš tiek visko apgalvojau. Nežinau, ko noriu. Nežinau kaip tai pasiekti, kur tas pasitenkinimo jausmas? Bandau galvoti, kad jo nebuvimas, bene tas pats kaip išsiskyrimas keliems mėnesiams. Kad širdis nori ar nenori pradeda nebeatpažinti savęs. Pinasi, kas likę iš prisiminimų ir kas jaučiama dabar ir ką turėčiau jausti ir ką noriu jausti ir iš viso.. kas čia per jausmai? Rytas prasideda su juo, naktimis, sapnuojant vėl matau jį. E sakė, kad tai ir svarbiausia. Praktiškai mastau, kad nikotino trūkumas kraujyje privertė mano galvą suktis, būti irzliai ir ieškoti atsakymų. O juk 20 metai, pasak močiutės patys gražiausi ( jaunystės žydėjimas ), man tiesa pasakius laimę jie neša tik prigludus prie jo krūtinės, žiūrint į jį ir į brolį. Gėris atslinko ir su geresniais santykiais su mama, tačiau atotrūkiu nuo tėčio.  Vienos durys atsidaro, kitos užsidaro.. o aš stoviu ant slenksčio ir nežinau ką daryti. Uždaryti duris nenoriu, bet kambarys, kuriame esu irgi netinka. Man.. reikia rasti atsakymus. Gal būt aš išprotėjau? Dienos nuo nakties nebesiskiria, galva sukasi, mintys peršoka viena kita. Mano šėšėlis nekyla nuo lovos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą