2015 m. balandžio 28 d., antradienis

Jungtis



Aš esu tikrai laiminga. Ir manau, kad gyvenime tai ir yra svarbiausia - atrasti tyrą, gražiom spalvom spinduliuojančią laimę. Šiandien negalvoju apie tuos krūva darbų, apie tai, kad reikia gauti už juos kuo geresniu pažymius, šiandien tiesiog spinduliuoju džiugesiu. Šiandien mėnuo, kai apstulbusi palinksėjau galva ir taip sujungiau mūsų likimus į tą vieną vienintelį.
Nesakau, jam to taip dažnai kaip galėčiau.. nes nėra pakankamai galingų žodžių išreikšti mano jausmam.
Esu nuo jo priklausoma.
Jis geriausia, kas galėjo man nutikti gyvenime.
Jis patapo mano gyvenimu.
Ir jis leidžia man būti savimi, myli mano skundus, dievina mano stambias kojas, su susižavėjimu žiūri kai užsivedu kalbu apie vaikų šypsenas. Jis džiaugiasi, mano laimėjimais, mano noru būti su vaikais ir jiems atiduoti visą save - net jei tai kainuoja mūsų atostogas.
Dėka jo, šį pavasarį aš jaučiuosi laisva.
Ir tik dėl jo, man obelys tokios gražios.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą