2012 m. rugsėjo 16 d., sekmadienis

Miaur

Senai nerašiau. Išvis, mano gebėjimai rašyti pranykę, bandžiau popieriuje viską išdėstyt.. veltui. O gal tiesiog nėra nieko ką galėčiau parašyti ir paskui pačiai būtų įdomu skaityti. Dabar turiu viską. Tikrai, mokslus norima kryptimi, nuostabius santykius su mylimuoju, pakankamai pinigų, gyvenu Vilniuje, baraką susitvarkiau, santykiai su broliu vis vien labai artimi.. Viskas ko galėčiau norėti. Bet kaži kodėl man viskas pilka pilka, taip jau atsitiko, kad geriu vaistus. Nuo streso. O iš kur stresas nežinau. Sukelia jie pochuizmo jausmą, tai visai smagu, bet neįsivaizduoju, kas bus kai pabaigsiu pakuotę - teks imti naują ar sugebėsiu susitvarkyti? O dar ryt laukia manęs ginekkologas, šeimos daktaras, traumatologas ir dermatologas. Katia sako, kad pati sau prisiieškau problemų ir bėdų, kaip ten bebūtų, bėdos gan didelės jei reikalauja daktarų. Nesuprantu ir iš kur tas gyvuliškas jausmas kažką užmušta, kažką sudaužyti, kažką suniokoti, kažkam kažką išrėkti, bet nežinau ką. OSM. ne? :D Noriu, bet nežinau ko noriu, ir tai ne tas atvėjis kai parduotuvėje neišsirinki iš 5 rūšių šokolado, čia tas atvėjis, kai niekas, o juo labiau aš nežinau kaip pati sau padėti. Juolab ar man reikia tos pagalbos? Su R nusprendėm, kad aš tiesiog nebeturiu, kur dėti savo energijos. Todėl agresyvumas eina per kraštus. O tai jau tikrai nebe tas žmogus, kuris buvo prieš pusmetį džiūgavo viskuo. Tad pradėsiu vėl sportuoti, taip senai norėjau.. Laiko nebuvo, paskui sveikatos. Ėt. Greičiau su R susitikti. Su juo viskas gerai, jis mane sutramdo, jis mane suspaudžia, jis man į kaklą kviepuoja. Dieva ži, tikrai tekėčiau jei kas ( pageidautina, kad R :D ) kadanors kažkaip pasiūlytų :D Hm. Rožinės svajonės. :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą