2012 m. spalio 7 d., sekmadienis

Baisi, kaip suraukta šikna

Negaliu, labai jau guli ant širdies. Niekada nebuvau gražuolė,niekad ir  nepretendavau tokia tapti, aplink mane visada buvo gražesnių, kūdesnių, su geresniais drabužiais, labiau turinčių skonį. Kažkada buvo kompleksai dėl išvaizdos, neidavau savaitėmis į gatves, nes kiekvienas juokas nors ir 200 m, man galvoje atrodydavo ,,čia iš manęs" ir paspartindavau žingsnį. Paskui prasidėjo vaikinai, o jau kas kas, bet jie pasitikėjimo savimi žinovai, tad ir savo vertę pakeldavau, su jais - geriau. Kadangi jų buvo gan nemažai pas mane, tai ir galvojau, kad viskas normaliai, aišku iki princesės dar toli gražu, bet jaučiausi normali. Bet va vakar viskas sugrįžo. Nežinau, kaip čia gaunasi, bet būdama barake valgau daug mažiau, o vis nekūstu, nes jaučiu, kad per R meilę ( saldainiai, sūreliai, šokoladai,picos )bus  priaugti +-4 kg . Čia matyt viešasis transportas kaltas, dabar niekur nebevaikštai, o važinėji visur, juk nachalia gaunasi, o va namie pajudėdavau, čia paskaitos, nuvažiuoji ten, nuvažiuoji ten ir dar kur grįžti pavargus, dar kokius nd ir miegi. Jokio judėjimo kojomis, bet any way juk valgau irgi mažiau. Man R nieko nesako, sako, kad aš jam pati gražiausia, papilnėjusi neatrodau ir viskas yra puiku, bet.. atsiranda ir tokių, kurie taip nesako. Kariūnai. Dieva ži, ten yra kažkoks asilų tvartas. Kai pradėjom draugaut viskas normaliai, su jais bendrauji, bet visą R laiką atimdavau, tai anie pradėjo pyzdavotis, R pochui vapšė, sakiau, kad reik pradėt reaguot, nes bus nevaldoma, jis man jau tada sakė kad jie nesuvaldomis, mat kitas kariūnas turi paną lenkę tai irgi iki šiol pyzdavojasi.Neregavo jis, ir dabar nereguoja, bet aš reaguoju. Kad akademijoje yra 5 asmenys, kurių esu ,,nepageidaujama" jau senai žinau, joooo, ,,atimiau" jų vieną iš geriausių draugų, bet niekad nieko nedrausdavau R. Visada skatinau nueiti išgerti su jais alaus ar dar ko, bet jis pasirinkdavo atvažiuoti pas mane, aš aišku per daug ir nesakiau nieko, man su juo būti daaaaug geriau ( yeah, savanaudiškumas - arba laisvė jam pačiam pasirinkti). Tada viskas dar paaštrėjo, viskas persikėlė į FB, mes fotkinamės kaip tik norim, jie priima kaip visišką atbukimą, žodžiu, man jau pasidarė ir psuiau dzin, nes R vapšė nereguoja į jų šnekas, sako kad jie debilai ir tiek, neturi prie ko pyzdavotis tai taip daro, tieisog reikia ožio ant kurio išsikraut ( nes lka yra tikrai traumuojantis dalykas ) o kadangi R nereguoja, visisškai nei žodžio nei ,,baikit" tiesiog nereguoja jam kažkas kažką sako anas net neklauso, tai ant jo ir kraunasi anie. Tai va, vakar jo buvęs kambariokas sako dv , ainam filmo pažiūrėt, aš R ir sakau, eik eik, daugiau laiko praleisi su jais. Nuėjo, žiūriu neskambina man nieko, paskui parašo, kažko baisiai piktas ir supratau, kad kažką prišnekėjo blogo. 2 valandas traukiau iš R kas ten. Pasirodo į filmo pabaigą visa kalba pasisuko apie mane, ir kaip R turėtų MESTI MANE. Jų žodžiai ,,išpisk ir palik, pažiūrėk kokia ji baisi". Kalbėjo jo buvęs kambariokas ir dar iš jo miesto vienas čiūvas. Dabar suprantu, kodėl R nenorėjo man nieko pasakot, sakė, kad man nepatiks, žino, kad dėl to labai krimsiuos. Vakar telefonu apsimečiau, kad man vienodai o iš tikrūjų nežinau nė ką galvoti..Dievaži, nejau aš ištrikūju tokia baisi? Sakė R , kad nereagavo, liko 15 min iki filmo pabaigos kai jie pradėjo, pabaigė žiūrėti filmą jis ir išėjo. Nieko jiems nesakė, nei žodžio.O smagiausia tame, kad vienas iš jų kalbėjusių turi paną. Taip, R sakė, kad ji geras labai žmogus ( nes bendra pažįstama ) bet blecha, irgi negražuolė, tikrai tikrai.. Kas kad kūda + papai + šikna, bet jau iš veido tai tikrai labai labai negraži.Tai dabar nežinau ką ir daryti, nenoriu viešumot lyst, jaučiuosi tikrai baisesnė už patį velnią. Ach.. Žiauriai apsišūdino nuotaika, pati kalta, kad traukiau iš R, na bent jau žinau, kad akademijoje dabar nesirodysiu šimtmečius.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą