2013 m. sausio 16 d., trečiadienis

paskutinė tvirtovė

Aš jį taip myliu. Ir jei apie kitą sakydavau, kad štai jis, tas vienintelis, dabar suprantu kaip stipriai aš klydau. Štai sedėjau šian su A, o vėliau ir su G ir klausydama jų meilės istorijų žinoma gretinau jas su savomis. Baisiai smagu kartais grįžti namo ir susitikti su.. senais draugais. Broliais ( abiejais ) ir su žmogum, kuris tave ramina vien jau būdamas. Dabar aš suprantu, kas yra draugai. VISIŠKAI nesvarbu, kad pernai, kai buvau namie su jais mažiau bendravau, dabar kai grįžti matai kas tavęs laukė. Tad visi Elektrėnų pletkai, visi nukrypimai ir visa kita, dieva ži, aš tikra boba, bet baisiai įdomu :D So the problem is - I miss my old town. Taip, Vilniuje ramiau, laisvas laikas su R ( neįkainojamas,  nepakeičiamas, pats geriausias ) bet čia kažkas laiko, net pati pajuntu, kaip šypsena nuo ausies iki ausies pasidaro pamačius tuos kaminus. Kažkaip ten viskas kitaip, net rašyti nebesinori, viską atiduodu kambariokei, darbui, mokslui ir R. Beje, dirbau ir tikėkimės ( tfu tfu tfu į medi tris kartus ) pačioje geriausioje vietoje. Nerealus jausmas, kai eini į darbą ( ristele ) kartu su džiaugsmu. :) sijdwdqkx;xkmx;kx;kcx psio. Gana. Taigi išvada tokia, kad aš po metų su dideliu viršumi vis dar labai įsimylėjusi ir kiekvieną dieną vis labiau ir labiau ir labiau ir labaiu jį myliu. Jis tobulas, visiškai tobulas, pečiai, šypsena, kvapas, žodžiai, jo meilė man ( tikrai tokios nenusipelniau, suvokiu tai aiškiu protu ) , jo gerumas, šypsena, juokas, drovus pošlumas, jėga ir ah.. Viskas. Supratimas. Pasiaukojimas. 
Jei būtų galima, pasidaryčiau mini altorių :DD Jo garbei, žinoma. Ėt, visur rožinė rožinė rožinė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą